שלום עולם

היי, שמי גיא

אני עובד כטכנאי רנטגן בחדר צינטורים בבית חולים גדול בצפון בארץ, יש לי מספר תחביבים, העיקריים הם ספורט (ריצה, חדר כושר, פייט קלאב) וצילום.

בלוג זה יתרכז בצילום, בעריכה ושאר ירקות בנושא. יש לי כבר בלוג קודם ( לינק הוסר מטעמי ביטחון שדה ) והוא בלוג שהיה לי ולחבר מאז התיכון עוד, בבלוג ההוא יש הרבה שטויות, כנראה יותר מדי, ולכן החלטתי  לפתוח את הבלוג הזה, ולהתחיל מחדש, הפעם לבד ולהתרכז פחות בשטויות אלא יותר בתיעוד רציני של שהשטויות שאני עושה, גם ישראבלוג זאת מערכת ישנה יחסית לבלוג ואני חיפשתי משהו יותר חדש.

מה שגרם לי לרצות לכתוב שוב זה מאמר שכתבתי על צילומהיר ( ואני אעלה גם פה בקרוב ), לא יודע מי יקרא את זה אם בכלל, אני עושה בעיקר כדי לסדר לעצמי דברים בראש, וכן גם להשוויץ טיפה בתמונות שעשיתי, ולשמר את הדרך שבה עשיתי אותם, על מנת שאחרים יוכלו ללמודו אני יוכל לא לשכוח.

אממממ זהו בינתיים, אני עוד נאבק קצת במערכת של האתר ומנסה להבין אותה כמו שצריך אז נראה מתי יעלה ואיך יעלה, אבל אני אופטימי

פורסם ב-11 באפריל 2011,ב-שאר ירקות. סמן בסימניה את קישור ישיר. 4 תגובות.

  1. אה נו, אני אקרא
    קראתי/ראיתי את "מנת יתר",
    מעולה.
    (ואני לא אהיה היחידה שתקרא, ברור שלא)

  2. בלוג מצוין!

כתיבת תגובה

