מאחורי הקלעים של "מחזיק מים"

רק בתחילת הדרך, כשרק קיבלתי את הציוד, שיחקתי עם החיישנים (משהו שאני בעצם עושה עד היום) אחד הדברים שנורא רציתי לצלם זה כדור מים, זה נעשה על ידי זה שמפוצצים בלון מלא מים ומכוונים את החיישנים להפעיל את ציוד הצילום מספר מילישניות לאחר מכן, וככה הבלון כבר נעלם, והמים נשארו באוויר, לפני שהם הספיקו ליפול, באותה תקופה היה לי בעיות עם חיישן הקול(מיקרופון) ולכן צילמתי את זה עם חיישן היריות, חיברתי אותו לרובה נשיפה שיש לי, ואם אתם חושבים שזה צעצוע אז הנה תמונה של הדבר הזה

ואת מי שזה ממש מעניין זה החצים שהוא יורה (יש עוד אבל את אלו יש לי)

לא יודע אם זה חוקי, את חצי הספייק והדארט הזמנתי מח"ול, את החצים הארוכים והרובה עצמו קניתי בארץ בקריון לפני כמה שנים

הסברתי איך החיישן עובד בפוסט צילומהיר שלי.

הנשק הונח מקובע על כסאות, כדי שיהיה מוגבה, הוא כוון בעזרת לייזר והנקודה שבה הוא פוגע סומנה בדיוק על ידי חוט שנתלה מהתקרה על מנת לסמן את המקום. אין לי תמונות של הסט אפ, אבל הרעיון היה כזה, זה צולם בשירותים, על מנת שיהיה קל לטפל במים אחר כך, המצלמה על חצובה ומכוונת באופן ידני(חבל שאז לא הכי הבנתי מה אני עושה חחח) הזמן חשיפה היה 2 שניות, חבר לחץ על הכפתור, אחי ירה ברובה נשיפה, ואני החזקתי את הבלון.

זאת תמונה שבה החץ בדיוק פוגע, הבלון עוד לא הספיק להתפרק לגמרי, אני אוהב שרואים את המים משפריצים מכל כיוון

(על כל תמונה ניתן ללחוץ על מנת להגדיל)

גם זאת תמונה נורא יפה בעיני, שבה שבלון לא הספיק להיקרע לגמרי, הוא ממש בתהליך

בתמונה הבאה הבלון הוחזק מלמעלה, ואפילו ניתן לראות בדיוק איפה פגע בו החץ

באחת התמונות שצולמו באותו יום ניסיתי להחזיק את הבלון בין הידיים, זה היה מסוכן טיפה כי אם אני אזיז את הידיים מהמקום החץ יפגע בי, אבל לקחתי את הסיכון, החבר שצילם הפעיל מצלמת וידאו בפלאפון, וזה מה שהופך את זה לכל כך מעניין, בהתחלה ניתן לראות אותי שוכב,מחזיק בלון, את הפלאשים שממוקמים אחד על הכיור משמאל ואחד על חצובה מימין, חדי העין יראו את כל שאריות הבלונים על הקרקע.אחרי כיסוי האור שומעים אותי מקלל בקול מפוחד, ואז היריה ובעקבותיה הפלאש

בגלל שהחבר הדליק את האור ישר אחרי שהפלשים נורו והמצלמה הייתה בחשיפה של שני שניות התמונה לא יצאה, כי הייתה חשיפה כפולה, התמונה שיצאה במצלמה באותו צילום היא זאת

לאחר מכן כזה צולם שוב בלי הדלקת האור. זה נראה יותר כמו שרצינו, וזה שבין הידיים יש כדור מים

זה הכל, מקווה שנהנתם לראות את הסרטון ולשמוע אותי צורח מפוחד כמו נקבה חחחח

זה הכל לביתניים, גיא

פורסם ב-19 באפריל 2011,ב-עריכות. סמן בסימניה את קישור ישיר. השארת תגובה.

כתיבת תגובה

