מאחורי הקלעים של "משקה אנרגיה"

לא מזמן, העלתי לכמה אתרי שיתוף את התמונה הבא, לה אני קורא "משקה אנרגיה"

(על כל תמונה ניתן ללחוץ על מנת להגדיל)

הרבה אנשים שאלו אותי איך, והאם זה פוטושופ, אז דבר ראשון זה לא פוטושופ! התמונה יצאה ככה מהמצלמה, היא עברה רק טיפה קרופ כדי ליישר את התמונה, אז איך זה צולם?

יש פה בעצם שילוב בין שני טכנולוגיות צילום. הראשונה היא צילמהיר, עליה דיברתי פה בעבר.  השניה היא מה שנקרא ציור באור ( light painting) בציור באור בעצם מצלמים צילומים בחשיפה ארוכה ומציירים בעזרת מקורות תאורה.

מה שעשיתי בתמונה הזאת היה לשלב בין חיישן הלייזר, שזיהה את זריקת קוביית הקרח למשקה והפעיל את הפלאשים וציור באור שנעשה בעזרת לדים בכל מיני צבעים

דבר ראשון בואו נראה את הסט

1. הבד השחור שמשמש כרקע

2. הפלאשים

3. הכוס שמלאה במשקה אנרגיה

4. חיישן הלייזר שהודבק על פחית

5. חיישן האור שהוחבא בערמת ספרים (אני מוצא שספרים זה דבר נורא שימושי)

6. מלחציים שתפוסות על מעמד לטלוויזיה. מחזיקות את פחית מהשקה

בהתחלה נבדקו שני הדברים בנפרד, בתמונה הבאה ניתן לראות אותי בודק את הפלאשים ואת זריקת קוביית הקרח, התזומן פה היה אפס ולכן רואים אותה באוויר

לאחר מספר ניסיונות הגעתי לתזמון הנכון שבו קוביית הקרח הנופלת יוצרת את הספלש הכי מתאים

בתמונה הבאה ניתן לראות אותי בודק את הציור באור

לאחר מכן היה צורך להתחשב באור שיוצר הלד כדי לא ליצור תמונה שרופה מדי ולפי זה לסגור את הצמצם ולפי זה לקבוע את עוצמת הפלאשים. ואחרי כל זה צילמתי כמה פעמים, הנה התוצאות

כרגע אני עובד על חיישנים בשביל כמה אנשים, ביום שישי הגיע כל מה שחיכיתי בדואר ואני מקווה שהיום יהיה לי זמן לעבוד על זה ולסיים את זה, פלוס מישהו הזמין קופסא כמו שלי ואני הולך להרכיב אותה עם יוסי, האיש שהרכיב את שלי, צפו לתמונות גם משם. עוד משהו שממש שימח אותי זה שאתמול בלילה הצלחתי בפעם הראשונה לעשות HDR מתמונת RAW אחת. לפני  זה לא ממש הצלחתי. מה שפותח לי הרבה אפשרויות של צילומי HDR למשל צילום אנשים, מה שקודם היה נורא קשה. הכתבה שלי על צילומהיר צפויה לעלות באתר megapixel . וכך הכבוד לעורך שם עידו שהיה לו סבלנות לעבור עליה ותקן הכל. כשזה יעלה אני אפרסם קישור פה עם תודה יותר מפורטת

זה הכל לבינתיים, יש למה לחכות…

פורסם ב-1 במאי 2011,ב-מאחורי הקלעים, ציור באור, צילומהיר. סמן בסימניה את קישור ישיר. השארת תגובה.

כתיבת תגובה

