הרכבות למינהם ושאר ירקות

לאחרונה יצא לי להרכיב הרבה חיישנים ושאר ציוד, דבר ראשון נתחיל מזה שמישהו הזמין את הcamera axe, אני די בטוח שאני יכול להגיד שבהשראתי והוא ביקש שאני ארכיב לו אותה, אני עדיין לא מרגיש בטוח מספיק להלחים מעגל כזה מורכב ועם מגעים כאלו קטנים, במיוחד שאני עובד עם מלחם home made ולכן פניתי לגורו האלקטרוניקה, זה שהלחים לי את הקופסא, יוסי!

( חלק מהתמונות בפוסט הזה צולמו בפלאפון אז תסלחו לי על האיכות )

אני כמובן עזרתי לו כמיטב יכולתי, למשל סידרתי את החלקים לפי סדר ההרכבה שלהם

היו שם המון הלחמות. ויוסי הוא פשוט מקצוען (כשחושבים על זה, זה באמת המקצוע שלו)

וזאת התוצאה הסופית (רוב ההלחמות בכלל בצד השני)

והנה זה בתמונה מהצד, אגב התמונה הבאה היא הפעם הראשונה שניסיתי לצלם עם מסילת פוקוס ולעשות אחר כך הערמת פוקוס בפוטושופ, לדעתי יצא לא רע, חוץ מכמה אזורים מרוחים בצד ימין

בנוסף לבניית הקופסא הרכבתי לאותו אדם עוד מספר חיישנים, חיישן טיפות, חיישן קול, וחיישן אור ולייזר באותו חיישן, על זה אני רוצה להתעכב טיפה.

במקור יצאו לcamera axe שני חיישנים, חיישן אור, וחיישן לייזר שזה לא ממש חיישן אלא לייזר שמחברים לaxe על מנת שהיא תספק לו חשמל וניתן יהיה לכבות אותו לפי הצורך. בכדי לצלם היה צריך לכוון את הלייזר לחיישן אור.

בתמונה חיישן הלייזר המקורי (הרכבה שלי, אחר כך שופר והלייזר מוחזק על ידי דבק חם ולא על ידי חוט ברזל)

הסכמה המקורית שלו היא

וזאת הסכמה המקורית של החיישן אור

קצת אחרי שהזמנתי את החיישנים המקוריים החלטתי להרכיב חיישנים ולשפר אותם טיפה, מצאתי את המעגל הבא בפורומים של ה axe

הרעיון היה די פשוט, ליצור חיישן אחד שהוא חיישן אור וחיישן לייזר ביחד, וכדי לכוון את הקרן לייזר לאור צריך להשתמש במראה קטנה או מחזיר או, בגלל שהרכבתי שלושה חיישנים כאלו, אחד לי ושניים לאנשים אחרים שאין להם את החיישנים בנפרד הוספתי עוד מפסק על הלייזר, ככה שיהיה ניתן לכבות אותו להשתמש בו רק כחיישן אור, וניתן יהיה להדליק אותו להשתמש בו גם כחיישן לייזר ואור. עוד משהו ששונה מהסכמה הוא שבסכמה יש נגד משתנה על החיישן אור על מנת לשלוט ברגישות שלו, אני הרכבתי נגד קבוע. היתרון הגדול בחיישן משולב הוא שהוא מתחבר לaxe רק בחיבור אחד, זה מונע סירבול בחיבור הרבה חוטים ועוד זה מאפשר למקם את המראה או המחזיר אור שמרחק גדול יותר.

הנה החיישן

אחרי צילומים שהיו לי בפסח שמהלכם אחי נפצע ונחתך בסנטר והיה צריך להיות מובל לבית חולים על מנת שידביקו אותו אני מרגיש משום מה מפחד לצלם, לפחות לצלם צילומי צילומהיר, זה הוריד לי את החשק, זה והעובדה שהרבה פעמים כשאני מעלה את התמונות לכל מיני אתרי שיתוף תמונות אני מקבל תגובות קרות אם בכלל. גם יש תמונה שמזמן רציתי לצלם ואף פעם זה לא מצליח. זה לא מונע ממני לצלם דברים אחרים ואני מצלם המון, הנה תמונה של מאחורי הקלעים מצילומים שנעשו ביום שישי, הרעיון היה שמאחורי האוטו נוסע אופנוע, שניהם באותו קצב, ומצלמים בחשיפה ארוכה יחסית, התמונות עוד לא עובדו כי אני מוצא את עצמי עסוק יותר מדי לאחרונה, הנה תמונה שצולמה בפלאפון שלי, אני בבאגז' של האוטו מתכונן לצילומים

וזה הכל לבינתיים, בשבוע האחרון צילמתי די הרבה תמונות, מקווה שאני אמצע זמן בקרוב לערוך את כולן, ואני מקווה שאני אמצע בקרוב שוב השראה וכוח לצלם צילומי צילומהיר. לסיום אני אפרד בHDR שצילמתי בזמן שחיכינו לחברה עם האופנועים שיגיעו

( תלחצו להגדיל)

זה הכל לבינתיים, גיא

פורסם ב-8 במאי 2011,ב-HDR, אלקטרוניקה, שאר ירקות. סמן בסימניה את קישור ישיר. תגובה אחת.

  1. גיא זה גדול,צריך כמה מוחות כמוך בביזניס,מחכה לבאות….

כתיבת תגובה

