מה יהיה? מה יהיה?

דבר ראשון הקטע שכתבתי על צילומהיר, עלה לאתר megapixel . אחרי חודשיים של מגעים ועריכות, ואולי זה הזמן להגיד תודה ענקית לעידו, העורך של האתר. שסבל אותי ואת הנידנודים שלי וערך באופן כל כך מקצועי טקסט שנכתב על ידי ( וזה לא קל ).

אני חושב שזה ממש נחמד שמשהו כזה עולה לאתר גדול, כי צילומהיר זה תחום לא מפותח, שחלק רואים בו גימיק וחלק פשוט לא מודעים לו, וחבל כי יש לו פוטנציאל אדיר. זה תחום בתולי לא רק מבחינה טכנית, אלא גם מבחינה אומנותית, ואפשר לקחת אותו רק קדימה.

מה שמבאס זה שהמצלמה שלי בתיקון! וזה אומר שאיזה 3 שבועות אני בלי מצלמה!!! אני כבר יומיים בלעדיה ומשתגע. מה שמפחיד אותי זה שלמרות שהיא תחת אחריות, יש עליה כמה שריטות וחבלות. התקלה לא קשורה לזה כי היא קרתה הרבה אחרי, אבל איך שאני מכיר את החברות האלו הם יגידו שהם לא מתקנים או ירצו על זה כסף. מה שמביא אותי לבעיה מסויימת, כי אין לי כרגע סכומים גדולים לזרוק, אז נצטרך לראות איך זה מסתדר…

ועכשיו בואו נעבור לנושא הבלוג הזה, תמונות

קודם כל נתחיל בחוב קטן, זוכרים שפוסט קודם הראתי לכם שהייתי זרוק בתא מטען של רכב נוסע על מנת לצלם אופנועים, אז הנה חלק מהתמונות, אני מזכיר, התמונות צולמו ללא עריכת פוטושופ, רק משחקים בצבעים וניגודיות

(ניתן ללחוץ על מנת להגדיל)

זאת תמונה שאני מאוד אוהב, היא צולמה כשנסענו למיקום אחר מחוץ לעיר על מנת שנוכל לנהוג יותר מהר. ובדרך פשוט אח שלי צילם את החברה על האופנועים, אני מת על התמונה הזאת כי רואים בהם את הרקע המרוח ואת אחי בחלון של האוטו.

זאת תמונה אחרת, חדשה, מתחום ההומור אפשר לקרוא לזה. אולי מתישהו אני יעלה מאחורי הקלעים שלה

וזאתי מיכל, היא מתהדרת בכמה תארים, בינהם חברה שלי והמוזה שלי. אז מגיע לה שתתפרסם פה תמונה שלה

וזה הכל לבינתיים. מחכה לשמוע מהמעבדה לגבי המצלמה, ושוב, הכתבה שלי עלתה באתר מגהפיקסל!!!!

חייבים לחגוג, מי בא לבירה ?

פורסם ב-15 במאי 2011,ב-צילומהיר, שאר ירקות. סמן בסימניה את קישור ישיר. השארת תגובה.

להשאיר תגובה

