קצת מהרבה והרבה מקצת

לאחרונה לא יצא לי לכתוב פה וחבל, כי יצא לי לצלם כמה דברים די מעניינים, אז החלטתי לעשות פוסט אוסף כזה, בתקווה שיהיה לי כוח לפרט מתישהו פוסט מפורט על כל דבר בנפרד. אולי אחת הסיבות שלא כתבתי על כל דבר זה שאני מרגיש שזה עוד לא בשל לפוסט משל עצמו. בכל מקרה זה יהיה פוסט טעימות אפשר לקרוא לזה

דבר ראשון זה שיצא לי לצלם קצת מאקרו כמו שצריך.

זה התחיל בתמונה של עכביש שנקרא "כסופי דק פסים"

(על כל תמונה ניתן ומומלץ ללחוץ על מנת להגדיל)

זה עכביש שיצא לי לראות במקרה, ולאחר מכן חזרתי למקום עם ציוד צילום וסטודנטית חרוצה לביולוגיה, בתמונה הזאת ניתן לראות אותו תופס נמלה ומלפף אותה בקור שלו

כמובן שגם פה לא יכלתי להתעלם ולא לתת לזה את הפן האישי שלי וזה הביאה לתמונה הבאה שהיא תמונת אימה משהו…

לאחר מכן אפילו יצא לי לצלם עכבישים יותר קטנים, לא יודע מה השם המדעי שלהם אבל יש המון מהם פה בכרמיאל, הם בונים לעצמם מעין מחילת קורים כזאת. מה שהיה מגניב זה שצילמתי אותם בעזרת מסילת פוקוס, ולאחר מכן חיברתי את התמונות בפוטושופ.

עוד יצא לי לצלם תמונות שקשורות לתחביב שלי וזה ריצה, המצולם היה חבר שלי, שגם כן חובב ריצה.

התחלנו בתמונה של הנעל (הם לא שילמו לי אז אני לא אגלה לכם איזה חברה זה)

וזה המשיך בתמונה שמורכבת מכמה תמונות, היא צולמה על חצובה וחוברה ידנית.

המסר די ברור, כי הוא כתוב על גוף התמונה. אנחנו מקווים לשחזר את התמונה בקרוב, רק הפעם במסלול אמיתי ובבגד שונה כל ריצה .

עוד תמונה מהסט זה תמונת הפנורמה הנחמדה הזאת…

מה שגרם לי לנסות לעשות עליה אפקט נורא חמוד שלמדתי לאחרונה ונקרא wee planet, שזה בעצם לקחת תמונת פנורמה ולהפוך אותה למעגל, מה שיוצר פלנטות קטנות (מפה השם), לא ראיתי עדיין מדריך בעברית לטכניקה הזאת ואני חושב שאני אכתוב אחד בקרוב, בכל מקרה התוצאה היא זאת

מה שקיבלנו זה טל רץ מסביב לעולם.

לצלם את התמונות האלו בכרמיאל זה בעייתי קצת, כי צריך ששני הקצוות יהיו זהים ויהיה רקע אחיד של שמיים, וכרמאיל מוקפת הרים.

התמונה הכי מוצלחת שלי בטכניקה הזאת היא של מפרץ חיפה איך שהוא נגלה מבית חולים רמב"ם שם אני עובד. זה צילום פנורמה די ישן שצילמתי וערכתי לאחרונה כדי ליצור את זה

האי במרכז הוספתי לאחר מכן בעריכה. פשוט הוא היה חסר לי, עוד נורא אהבתי שהעננים יצרו ספירלה.

עוד יצא לי לצלם כמה צילומי רחוב שאני חושב שיצאו די טוב

הראשון זה שני אנשים מדברים

יותר נכון מישהו מדריך מישהי אבל לא משנה כרגע

והשני אני נורא אוהב כי הוא צולם מלמעלה

שני התמונות צולמו במהלך קורס צילום, עוד תמונה שצולמה עם אותו מחזור בקורס זאת התמונה הבאה, שמזכירה לי את הסיפור "בעל הזבוב"

יצא לי גם לקחת מצלמה לעבודה ולצלם שם קצת במהלך פעולה די מורכבת שהייתה לנו

כמובן שצילמתי גם דברים אחרים לפני הפעולה, כמו למשל העין של אחת הטכנאיות שלנו, שהייתי חייב להעביר HDR

או את אותה טכנאית שהייתי חייב להעביר עיבוד מפחיד וליצור זומבי חמוד

לאחר מכן צילמתי כבר תמונות יותר "רציניות" כמו אלו

פורטרט של רופא

רגעי המתח

מה אתה עושה שם בפנים?

cyber doctor

הצילום בחדרי ניתוח הוא מורכב, כי דבר ראשון אני חלק מהצוות, ואני צריך לעבוד ולא יכול לצלם כל הזמן, דבר שני אין לי גישה לכל מקום והרבה זוויות לא נגישות בגלל שהאזור סטרילי. עוד צריך לשמור על צנעת המטופל, ולא להפריע לצוות. מצד שני זאת עבודה תיעודית מעניינת מאוד ואני מקווה שיצא לי לצלם בעוד כמה פעולות מורכבות בעתיד.

אם לחבר שלכם היה בבית קיר מלא בנשקים לא הייתם מצלמים איתם משהו? אני די בטוח שכן. אז יש לי חבר שיש לוב מקרה קיר כזה בבית, ואני הלוותי את אחד הרובים לצרכי צילום, זה התחיל בפנורמה נחמדה של צלף

המשיך לתמונה הזאת, שהייתה בדיקה אם זה אפשרי לפקס על העין של הצלף

וזה הגיע גם לתמונה הזאת שאני קורה לה "מצפונה של מתנקשת"

זאת אגב מיכל, חברה שלי, שיצא לי לצלם גם לפני אירוע, מה ששוב הוכיך לי שזה מאוד קל לצלם דברים יפים

ליוויתי אותה גם להכנה של האירוע, מה שהביא לתמונה הבאה לה אני קורא "מעמד האישה"

מצד אחד בשחור לבן אותה אישה שלבושה בצניעות יתר, והמעמד שלה אפסי בתרבות שלה. ומצד שני אותה בחורה זוהרת וחופשיה.

עוד שני דברים אחרונים לסיום, קניתי צעצוע חדש.

וזה לא פאנינג אלא עריכת פוטושופ

וזה מה שיקרה למי שיתעסק איתו

זה הכל לבינתיים, שבוע טוב…

פורסם ב-10 ביולי 2011,ב-עריכות, שאר ירקות. סמן בסימניה את קישור ישיר. השארת תגובה.

כתיבת תגובה

