פחד במה

ביום חמישי הקרוב (ראשון לספטמבר) אני מעביר הרצאה בנושא צילומהיר במועדון גליץ.  מישהי שלא במועדון ורוצה לבוא בדקה ואמרה שזה אפשרי בתשלום חד פעמי דרך מיטל מגליץ. (תודה, הילה)

ואני מניח שדווקא רוב הכניסות לפוסט הזה יהיו אחרי ההרצאה כשאנשים שהיו שם יכנסו, וזה יהפוך את זה למצחיק משהו, כי אני רוצה להגיד שאני לחוץ! לחוץ !!! ולא מספיק שאני לחוץ, נגמר לי הויסקי! מה אני אמור לעשות???

אז הכנתי הרצאה, והשקעתי בה ובמצגת, ממש השקעתי במצגת. עשיתי מחקר לקראתה ובדקתי וקראתי, וזה דווקא היה ממש כיף, כי למדתי דברים חדשים, זה הזכיר לי את הימים של כתיבת המאמר על צילום מהיר, גם בזמן הכנתו למדתי המון. וניסיתי שתהיה מצחיקה ומבדרת ולא כבדה מדי ומצד שני לא סתמית מדי. הראתי חלקים לכמה אנשים, קיבלתי ביקורת והקשבתי לה ונשאר לקוות לטוב, יום חמישי אני עולה לאוטו ב6 בבוקר עם מזוודה מלאה ציו: חיישנים, מצלמה, עדשות, פלאשים, מחשב נייד ועוד הפתעות.לקראת 3 4 אני אתחיל לזוז דרומה לתל אביב, מקווה שאני אמצא את המקום מהר והג'י פי אס לא יאכזב. אחרי זה לארגן את הכל, שהכל יפעל כמו שצריך. ואז לשתות בירה ולדבר עם החברה בבית ספר, ולנסות להרגע. אני מקווה שיצא לי להקליט את ההרצאה. יכול להיות מגניב, גם חברה שלי ביקשה לשאני אקליט לה כי היא לא מסוגלת להגיע. ממה שאני מכיר את המפגשים של מועדון גליץ האווירה קלילה וכיפית, וככה אני בדיוק מתכוון להיות. קליל, לעשות לאנשים שמח ולהראות להם אחלה תמונות. אגב לכל מי שנכנס לבלוג בעקבות ההרצאה, כמה דברים.

* בצד יש רשימת פוסטים, די מועיל לראות כל מיני שטויות שלי

* באותו צד יש לינקים לכל מיני אתרי שיתוף תמונות ולפייסבוק שלי למי שרוצה

* פוסט למטה הוקדש על מנת לנסות לארגן קניה מאורגנת של ציוד צילומהיר, מי שרוצה שייצור קשר

 

אבל למרות שאני מוכן לגמרי אני לחוץ!!! פחד במה אני מניח. מצד שני גם פחדתי לפני מירוץ חיפה הראשון שלי , ובסופו של יון הרבצתי זמן שיא.

זה הכל אני מניח, יהיה שמח…

נ.ב

ההרצאה פותחת לי את חודש ספטמבר שכרגע נראה כאילו יהיה אחד החודשים היותר עמוסים בכל מישור אפשרי שהיו לי, יש למה לצפות ( צחוק מרושע )

 

פורסם ב-28 באוגוסט 2011,ב-עריכות. סמן בסימניה את קישור ישיר. תגובה אחת.

כתיבת תגובה

