אוף, שונא חוסר ודאות

אני כרגע עובר הרבה בחיי האישיים. העניין הוא כזה, בגלל שבמקום שאני עובד עכשיו לא נתנו לי חופש יום בשבוע על מנת שאני אצא ללמוד לתואר שני, אז התפטרתי. יש לי מקום עבודה חדש ואני מתחיל לעבוד שם בעוד שבועיים. וזה יוצא יומיים לפני כנס הצילום "פוטו שואו". זהו כנס צילום שמתקיים ב 18 לאוקטובר והוא מלא בהרצאות של מרצים מצויינים. אין לי אפשרות לשאול כרגע בעבודה החדשה אם אני אוכל לצאת לחופש, אני גם לא רוצה לצאת לחופש יומיים אחרי שהגעתי. מצד שני יש שם כמה הרצאות שממש ממש בא לי לשמוע, עוד דבר זה שכבר מתחילים להתמלא המקומות ואני חושש שאם אני יחכה עוד אני אפספס. ההרצאה על  HDR נראית לי מעניינת כמוהה גם ההרצאה של צילום תחת אש של צלמי מעריב יוסי אלנוי ונטע ליבנה. אני כרגע מקווה שבגלל שסוכות וזה חג אני אתחיל לעבוד שם טיפה אחרי. מה שאני אוהב שהכנס בנוי להרצאות לכל רמות הצלמים, ושיש הרצאות מלאות, אפילו 3 במקביל, בניגוד לכנס של גליץ הקודם שהיו הרצאות בזק של 15 שעה, זה היה מגרה אבל לא מועיל מהבחינה שזה לא הראצה מלאה שבאה להעביר נושא כלשהו. ישנו עכשיו את קונגרס הצילום, שבו יש הרצאות מלאות, אם אני אצליח להגיע אני גם כנראה ארצה שם על צילומהיר. הבעיה שזה גדול מדי! זה 3 ימים ובאילת… שזה אחלה ומצויין, אבל לדעתי מוגזם. מי אני שבעצם יעביר ביקורת? בכל מקרה, אני ממש מקווה שיצא לי להגיע לפוטו שואו, גם לקונגרס תכלס, למרות שכמו שאמרתי, רחוק וגדול מדי. פוטו שואו זה בדיוק בגודל הנכון, יום שלם אחד, של הרצאות מלאות. של מרצים טובים. בקיצור נקווה לראות אתכם שם.

נ.ב.

פרוייקט מטריקס מהפוסט הקודם מתקדם לאט לאט, פרטים על זה בקרוב, תתכוננו, ותשדגרו מקום ביומן לשבוע האחרון של נובמבר

פורסם ב-4 באוקטובר 2011,ב-שאר ירקות. סמן בסימניה את קישור ישיר. השארת תגובה.

כתיבת תגובה

