עוד פוסט צילום טיפות

אתמול יצא לי שוב לצלם טיפות, אחרי יותר מדי זמן אני חייב לציין. לא צילמתי לבד, הצטרף עלי הצלם שחף ברומר. ולאחר מכן גם יניב בקיש (סורי יניב אין לך אתר עדיין) הרעיון של המפגש היה צילום טיפות מתנגשות.

 

 

אז קודם כול תודה ענקית לשחף, נראה לי שאני והוא עוד נצלם הרבה ביחד, ואני מתכוון הרבה.

דבר שני, אני שמח שסוף סוף צילמתי צילומהיר בכמה מצלמות במקביל, זה היה ברור שזה אפשרי אבל אין כמו להוכיח את זה למעשה. זאת גם הייתה בדיקה קטנה למה שקיבל את הכינוי "פרוייקט מטריקס". ברגע שיניב ושחף יביאו לי את התמונות אני אוכל לערוך אותן קצת ולהמשיך בניסויים לקראת הצילום המרכזי (שיכלול המון מצלמות). בהתחלה אחרי שאירגנו את ההתנגשות ואת התאורה, כל אחד בחר לעצמו זווית צילום, היה מעניין לראות את אותה התנגשות מכמה זוויות שונות.

 

 

לאחר מכן החלטנו ליישר קו ולמקם את כל המצלמות צמוד אחת לשניה

 

(למי ששם לב על המסך מחשב השמאלי ניתן לראות תמונה של שחף שנמצאת גם באתר שלו, מה שמרשים עוד יותר זה שהוא צילם אותה בלי חיישנים ועל ידי שבירת המון המון כוסות, כבוד)

וזה לבסוף כששלושת המצלמות מכוונות למקום נפילת הטיפה.

 

 

מה שהיה די מבדר זה הצלילים שהיו בחדר, אני הפעלתי עם שלט אלחוטי את שני מצלמות הניקון, ושחף הפעיל את הקנון שלו, מנועי טיפות עושים רעש ייחודי להם, אז ברגע הצילום היה פשוט 3-4 שניות של צלילי תריסים נפתחים ברזים חשמליים פלאשים ותריסים נסגרים, סימפוניה ממש…

עכשיו מה אני מבלבל לכםאת השכל אתם פה כדי לראות תמונות לא ?אז למעלה כבר ראיתם תמונה של שתי טיפות מים מתנגשות, המה עוד אחת, הצבע הושג על ידי ג'ל לפאלש

 

 

זהו צילום של טיפה פוגעת במים, אין פה טיפה שניה שמתנגשת בה אבל הצבע והצורה יצאו נורא יפים

 

 

וזאת צורה שהושגה משתי טיפות, גם זאת צורה די לא שגרתית

 

 

זאת צורה שנוצרה על ידי זה שהפלאשים תוזמנו מאוחר יחסית מה שתפס את הטיפה השניה כבר ממש מפורקת סביב הראשונה

 

 

ולסיום התמונה שנראית כמו פטריה שגורמת לך לדמיין חדי קרן ורודים

 

 

שוב תודה לשחף ויניב, היה ממש כיף. עדכונים לגבי "פרוייקט מטריקס" בקרוב

צום קל לכל מי שצם.

פורסם ב-7 באוקטובר 2011,ב-צילומהיר. סמן בסימניה את קישור ישיר. השארת תגובה.

כתיבת תגובה

