היופי שבדברים הפשוטים

אנשים חושבים שאני מוזר לפעמים, בעצם יותר מלפעמים אבל לא משנה כרגע. זה קורה לפעמים בפאבים או מקומות חשוכים, וכשאני מחזיק משהו שמוציא עשן, לרוב זה סיגריה. אני לא מעשן אבל גונב מדי פעם סיגריה מחברה או חבר. אני אוהב עשן, יותר נכון את הצורה שבה הוא מתפזר באוויר. כן כן, הצורה הזאת שבה עשן מתפזר באוויר עושה לי משהו, אני יכול לעשן ולהוציא עשן בכל מיני מהירויות ולראות איך הוא מתפזר, מהופנט, אז חיפשתי קצת על עשן שמתפזר ( תודה למקס שעזר לי למצוא את המונחים המקצועיים באנגלית ) ומה שגיליתי הוא המון המון נוסחאות, דברים כמו אלו ( נלקחו מאתר אחד אבל אין לאוו דווקא קשר בין שורה לשורה )

ושלא תחשבו שאני מבין משהו בזה, אגב זה נלקח מאתר שמסביר איך לגרום לתוכנות תלת מימד לדמות תנועת נוזלים ( עשן זה כמו נוזל רק הרבה פחות צמיג )

מה שאני מנסה להגיד זה שיש שאנשים לא שמים לב לדברים הפשוטים בחיים, וזה חבל, כי לפעמים הדברים הקטנים האלה עושים את ההבדל, כמו עשן, לא הרבה שמים לב איך הוא מתפזר באוויר, וזה חבל. אז החלטתי לנסות לגרום לו לזוז בכל מיני צורות. בהתחלה חלפה לי המחשבה לעשות את זה בעזרת מאוורים למינהם, בסוף הוחלט לעשות את זה בפוטושופ.

זאת התמונה הראשונה שעשיתי בסגנון.

 

 

כן אני יודע שזה יצא לא משהו, אבל כמו שציינתי זה היה הניסון הראשון. לאחרמ כן היו ניסיונות יותר מוצלחים כמו רקדנית הבלט

 

 

יש אנשים שלא רואים את זה, אז קחו זמן ותתאמצו טיפה, הרקדנית פונה ימינה עם רגל מורמת אחורה ( שמאלה )

אחרי זה עשיתי את זה, זה יותר בקטע של הומור

 

 

ואחרון חביב והאהוב עלי עד כה

 

 

זה הכל לבינתיים, שבת שלום לכולם

פורסם ב-29 באוקטובר 2011,ב-עריכות. סמן בסימניה את קישור ישיר. 2 תגובות.

  1. אני לא מתיימר להכיר הרבה תחומים בנושא צילום ועיבוד תמונה, מבחינתי זה משהו חדש, מרענן ויצירתי ובעיקר שונה!
    כל הכבוד! מאוד נהניתי.

  2. ואו ממש ממש יפה ומרשים !
    כל הכבוד

כתיבת תגובה

