הרבה מסתובב לי בראש

כבר היו לי פה כמה פוסטים שלא מדברים על כלום ובו זמנית מדברים על הכל, כמו הפוסט הזה או הפוסט הזה. אז הנה עוד אחד כזה לאוסף…

לאחרונה המון דברים מתנהלים לי במקביל, דבר ראשון הקטע שכתבתי על אפקט דרוסטה עלה לאתר מגהפיקסל. עוד דבר שכרגע באוויר זה שהציעו לכתוב לאתר אחר, תמורת תשלום. שזה ממש נחמד, אז כנראה אני אכתוב לאתר ההוא ( כרגע, עד שזה לא יצא לפעול שמו ישאר במערכת ) וגם למגהפיקסל, תכנים שונים. מה שאומר שיהיה הרבה דברים שכתבתי באינטרנט… ויש למה לצפות.

יש גם דיבורים באוויר על תערוכה (שוב, עד שזה לא יוצא לפועל הכל דיבורים) וזה משהו שמסתובב לי בראש כל הזמן. כי יש הרבה היבטים לחשוב עליהם… המון היבטים!

בנוסף, פרוייקט המטריקס מעסיק אותי הרבה, המצגת כמעט מוכנה, בקרוב גם ישלח מייל למשתתפים, יהיה מעניין, אבל לא נכנסתם לפה לקרוא איך אני חופר, רובכם פשוט מדפדפים בתמונות.

אז מה היה לנו מבחינת צילומים לאחרונה? אני ניסיתי לצלם טיפות טיפה אחרת מהרגיל, ולא לטפטף אותם על מים או נוזל אחר אלא על משטח. הנה טיפת חלב פוגעת במשטח.

 

וזה מה שקורה כשזה מתערבב עם צבעים

 

 

בתזמון טיפה מוקדם יותר ככה שיראו יותר טוב את הכתר…

 

 

וזה עם תפאורה של גליליות (או איך שלא קוראים לזה) נראה טעים!

 

היום בעודי יושב ומתחיל לכתוב את הפוסט הזה אני שם לב שכל מה שמחוץ לחלון נהיה לבן, לא הרבה זמן אחרי זה מגיע הבום! הבנתי שיש ברקים, רציתי לראות אם זה משהו חד פעמי או שיש סופת ברקים אז הסתכלתי מהחלון וחיכיתי, אז הכה הברק השני…. אני רץ למטה עם הציוד צילום, חיברתי את המצלמה לחיישן האור והצבתי הכל פונה לחלון במטבח, בזמן שעשיתי את זה פספסתי עוד ברק, למזלי את הברק האחרון תפסתי! ואיזה ברק!

 

 

עכשיו המצלמה מחוברת לחיישן וזה עומד מוכן בחדר, לשעת הצורך. פשוט לרוץ לחלון ולצלם! איזה כיף שהגיע החורף…

עוד דבר ששמתי לב שלא עדכנתי בבלוג הוא יום הצילומים שלי ושל חברה שלי לחנות הבגדים מיס דייזי, החנות בבעלות מישהי שלמדה איתי, היא מתגוררת בשפרעם, וזה צולם בביתה. הבאתי את אחי הקטן כאיש תאורה….

 

 

והנה מקבץ תמונות עם הערות ציניות…

"אין לזה ריח זה מפלסטיק"

 

אין לי משהו ציני לכתוב….

 

 

"אחרי הפרחים בא לי לשחק קצת סנוקר"

 

"ואחרי הסנוקר בא לי לקרוא ספר טוב"

זה צולם עם חשיפה טיפה ארוכה על מנת לתת לאש את האפקט הזה

 

 

וזה הכל, המשך שבוע טוב לכולם.צפו בקרוב להמון דברים מעניינים…

אהבתם? שתפו הלאה את חבירכם בפייסוק, ניתן גם לעשות מנוי לבלוג (בסרגל מצד ימין)

פורסם ב-14 בנובמבר 2011,ב-עריכות. סמן בסימניה את קישור ישיר. השארת תגובה.

כתיבת תגובה

