פוסט פוסט אילת

מי שזוכר את הפוסט הזה  זוכר שאמרתי שאני כנראה לא אהיה בקונגרס הצילום באילת, אבל שבוע לפני הקונגרס רועי גליץ התקשר וביקש שאני אגיע, אז באתי….

אחרי קצת בלאגן שהיה עם החדר שלי קיבלתי חדר לבד, וזה היה סופשבוע עמוס! ישנתי אולי 9 10 שעות סך הכל (ב3 לילות) . וכל שאר הזמן חגגתי והדרכתי. מהתגובות בסדנאות אנשים נהנו, וזה הכי חשוב, צילמנו עוד פעם מטריקס סטייל עם 43! מצלמות, היה פשוט וווואווו. המון אנשים עזרו ותרמו והתדנבו והיה ממש כיף לראות את זה, פשוט תענוג. תודה ממש ענקית לכולם, אני לא אתחיל לציין שמות כי אני כנראה אשכח חלק כי היו כל כך הרבה.

צילום : עדי בראון

זה התחיל מזה שהייתי צריך לדחוס את כל ציוד הצילום למזוודה כי באתי בטיסה, משימה ממש לא קלה, נורא פחדתי שכל הציוד האלקטורני יגרום למאבטחים לחשוב שזאת פצצה, למרבה הפליאה לא שיקפו את המזוודה בכלל… היא גם הייתה ב10 קילו משקל עודף ונאלצתי לעשות עיניים לפקידה כדי שהיא תעביר את זה.

הגעתי למלון וזרקתי את הדברים בחדר, ירדתי לתפוס הרצאה וכשחזרתי הדברים לא היו בחדר, מסתבר שהשותף שלי לחדר לא ידע שיש לו שותף והתקשר לאבטחה. מה שהיה ממש לא נעים, לבסוף זה הסתדר וקיבלתי חדר לבד ואת הדברים, אחרי מקלחת נחוצה כבר היה מאוחר וכולם היו בסדנאת שבילי כוכבים, אז ירדתי לבר של המלון ואני מוצא שם את החברה ממגהפיקסל ואת גיא עולמי, ישבנו על בירות וזה סיים את הערב כמו שצריך.

למחרת בבוקר הייתה לי הרצאה, הגעתי והכנתי את האולם, עם ההדגמה החיה של הצילום טיפות, בהתחלה לא באו אנשים כמעט ודי דאגתי אבל ממש לקראת ההתחלה התמלא האולם והייתה הרצאה כיפית לגמרי, באו אחלה אנשים כמו שלומי מקבוצת הצילום של שלומי וחבריו. אגב עכשיו אנחנו מבררים שוב מי רוצה לעשות קניה מרוכזת של הציוד צילומהיר עוד פרטים בהמשך.

מתוך הרצאת המטריקס, צילום : מאיר פינטו

הסדנא הראשונה הייתה קצת בעיתית, נתנו לי אולם קטן ובאו המון אנשים, החלוקה לתחנות פשוט לא הצליחה, בסוף ריכזנו את כולם למקום אחד והתחלנו לפוצץ בלונים, דבר שלא הפסקנו לעשות עד סוף הקונגרס, ודבר שהעיף את כל המשתתפים באוויר, אפילו שכבר לא רצינו יותר ונמאס לנו אנשים באו וביקשו כי סיפרו להם כמה זה יפה וכמה זה מרשים ו… ו…. פה אולי הזמן להגיד תודה לטל דואק, האיש עם הפלאש בין הרגליים. שנראה לי היה בכל סנדא שלי ועזר. בסדנא האחרונה כבר היינו עייפים ותשושים ופשוט התחלנו לצחוק עם ועל האנשים, פשוט שיגענו אותם מסכנים. מזמן לא צחקתי ככה… בערב הייתה מסיבה במועדון שיש במלון. זה התחיל מליטר גריי גוס שאני הבאתי, וליטר פיג' שהביאו, ונגמר בלא יודע כמה ומה ואיך, כל כך הרבה אנשים הזמינו אותי לשתות לכבוד היומולדת שזה היה מפחיד, לקחו לי את הנעליים כי הייתי בנעלי הויבראם ומיטל נורא רצתה אותם, אז חצי לילה הייתי יחף. יש תמונות מאותו ערב, מה ציפיתם מקונגרס צילום? בינהם כמות די גדולה של אנשים על הכפתיים שלי, ואני על עמוד יחד עם עוד מישהי… בערך ב3 אחרי שהלך כבר הדי ג'יי פרשנו לישון, נראה לי נרדמתי לפני שנפלתי על הכרית.  ב8 כבר ער ובחדר אוכל וב9 התחלנו צילום מטריקס, זה היה מטורף!!! היינו באולם גדול, שהתפרסנו לכל אורכו ופתחנו כמעט חצי עיגול שלם, צלם הוידאו שתיעד את הקונגרס היה אמור לעבור להרצאה אחרת אבל נשאר איתנו עד הסוף! היה ממש כיף, תודה ענקית לכולם, כל מי שעזר ורשם שמות (למרות שהלכה לי לאיבוד המחברת) ולרני מוסקוביץ שעזר המון המון המון, ובכלל לכולם. אני עוד לא קיבלתי את כל התמונות התיקיות החסרות הן ( 11 25 42 ) מי שיודע מי היה שם נא לדווח ומייד. ואחרי המטריקס הייתה עוד סדנא שרציתי לשנות להרצאה ומרוב ביקוש עשינו סדנא, זאת הייתה הכי כיפית לדעתי. מי שהיה בה הרוויח. אחרי זה פירוק והרצאת סיכום ואז לחכות בלובי עם כמה חברה טובים כי הטיסה נתחתה. בסוף נחתתי בשלום, נסעתי הבייתה עייף, רעב, תשוש, אבל מסופק. עכשיו נשאר "רק" לערוך את המטריקס, למרות שפגשתי המון אנשים שמוכנים לעזור אז אולי זה יקל על העניין. שוב תודה לכל מי שבא להרצאות\סנדאות. לצוות של גליץ שראיתי כמה הוא עבד שם וכמה חורים הוא נאלץ לסתום.

"הבלון האחרון" צילום : כפיר מאיר

חוץ מזה עוד המון דברים מסתובבים באוויר שוב, והאווירה אחרי הקונגרס יכולה להשפיע על הלך הדברים, מקווה שנהנם כמני. נתראה בשנה הבאה. ואולי כבר לפני… 🙂

פורסם ב-5 בדצמבר 2011,ב-עריכות. סמן בסימניה את קישור ישיר. 3 תגובות.

1. בקיצור…
    היה פיצוץ
    U R THE VINER &

2. אני שמח שנהנית כמו שאנחנו נהנינו מהסדנאות שהעברת! היה ממש כיף!