פוסט פרידה זמני

מרוב באלגן וכיף לא שמתי לב שאני טס מחר לחו"ל, זה טיול שהיה בתכנון הרבה זמן, עם המשפחה. הוא בא לי בטוב כי לאחרונה אני עמוס מאוד בעבודה בבית חולים בבוקר וגם אחריה. כבר אין לי כמעט זמן להתאמן או לרוץ, וזה לא בסדר, צריך למצוא פתרון.

התמונה שהכנתי ליציאה לחופשה היא עוד אחת מסדרת החילזון, ששוחרר כך שלא יהיה איתו עוד תמונות, אבל יש לי רעיון לדמות אחרת שתופיע הרבה בקרוב

 

ההרצאה ביום ראשון בסדרת המאסטרם של בית ספר לצילום גליץ, הייתה מדהימה. היה ממש שמח, תודה ענקית לגדי אוהד שהתנדב להיכנס לבריכה ולהירטב למען ההדגמה, יצאו תמונות מגניבות לגמרי.

 

תודה גם למיטל שחור שהתנדבה

 

וגם לשרון גרינשטיין

 

ולאורן ויינברג

 

אחרי עלו להרצות שי קדם התותח, ועמוס נחום שהוא לא תותח אלא ממש ברטה השמנה.

הנה סרטון שהיה אמור להיות מוקרן בתחילת ההרצאה שלי על מנת לחמם את הקהל אבל לא שודר בסוף

 

עוד דבר זה שדווקא היום הגיעו תמונות ששלחתי להדפסה שאנשים הזמינו ממני. וזה הגיע באיחור ככה שמי שהזמין יוכל לקבל אותם רק אחרי שאני אחזור לצערי

 

ההדפסה של הבקבוקי וודקה עשיתי לעצמי והיא על פרספקט, אבל יש כבר מישהו שמעוניין לקנות ככה שאולי אני אמכור לו ( חנות משקאות כלשהי )

אני עדיין זמין למיילים ובפייסבוק, אבל כנראה יקח לי יותר זמן לענות. תהנו כולם בחנוכה, אל תאכלו יותר מדי סופגניות. מקווה לחזור עם כמה תמונות טובות. ואחרי זה נוביי גוד!!! ואז המון פרוייקטים ורעיונות שמתבשלים לי בראש, יש למה לחכות… שנת 2012 בהחלט הולכת להיות מעניינת

חג שמח

 

 

תהנו כולם בחנוכה,

פורסם ב-20 בדצמבר 2011,ב-עריכות. סמן בסימניה את קישור ישיר. השארת תגובה.

להשאיר תגובה

