מפגש צילום הזוי במיוחד

הכל החל ביום חמישי, פרסמתי סטטוס בפייסבוק בשאלה מי רוצה להצטרך לצילומים בשבת. היו הרבה אנשים שרצו ומרוב ביקוש הבנתי שלארח את זה בבית זה גדול עלי, אז ארגנתי מקום סגור וגדול וכך החל יום הצילומים הזה.

הגיעו אנשים בכל הארץ לכרמיאל הקטנה, ומה אני אגיד לכם? היה שמח!!!

 

יצא לי לצלם כמה תמונות שהסתובבו לי בראש די הרבה זמן. אחת עם בובת ציור ( או איך שזה לא נקרא )

הנה תמונה מההכנות, זה חשיפה ארוכה ולכן המריחה מאחורה

 

 

והנה אחת התמונות עם הבובה

 

 

עוד השתעשנו עם אש, ודווקא בהכנות קונסטנטין ויינברג הקליק ויצאה לי תמונה שאני אישית נורא אוהב

 

 

גם שיחקנו עם אש ומים בו זמנית על מנת ליצור תמונות עוצרות נשימה ללא עזרת פוטושופ, לעזרה באה החברה החמודה שלי

 

 

והנה עוד אחת עם הבובת עץ שלנו

 

 

לאחרונה התחלתי לעבוד לאט לאט על בניית אתר. הנה תמונות ראשונות מאחורי הקלעים, זה המסך פתיחה

 

 

וזה תמונה מהאתר עצמו ( יש גם גרסא עברית) אשמח לשמוע דעות ועצות ותגובות

 

 

זה הכל בינתיים, המשך שבוע טוב

פורסם ב-8 בינואר 2012,ב-צילומהיר, שאר ירקות. סמן בסימניה את קישור ישיר. תגובה אחת.

  1. ואו . התמונה עם האש והמים באמת עוצרת נשימה . כל הכבוד!

כתיבת תגובה

