הכתר שביהלום

מזמן לא עשיתי פוסט מאחורי הקלעים, אז הגיע הזמן…

לפני כמה ימים העלתי את התמונה הבאה, אני קורה לה "הכתר שביהלום" (בהיפוך ליהלום שבכתר)

הרבה אנשים שאלו על איך התמונה צולמה, אז החלטתי לפרסם את מאחורי הקלעים הזה, רציתי לעשות סרטון כמו שתומר עושה בבלוג שלו, אבל כרגע לא יצא לי, אולי בעתיד אני יעבור לפורמט הסרטונים באמת. למזלי אחי הקטן צילם כמה תמונות מאחורי הקלעים בעזרת הפלאפון שלו

הכל התחיל כשהייתי בביקור בבית סבי וסבתי, שם ראיתי את היהלום הגדול הזה (שעשוי בכלל מזכוכית או קריסטל) והוא הוצב באופן זהה לתמונה בין שני ידיים מזכוכית. ישר חשבתי שיש אופציה לצלם דברים מעניינים וביקשתי להלוות את השניים לכמה ימים.

מבחינה טכנית הצילום בוצע עם הקאמרה אקס וחיישן הטיפות, השתמשתי בפלאש עם סופט בוקס על מנת להעיר את הרקע והוספתי פלאש עם סופט בוקס מקדימה על מנת למלא באור את החלק הקדמי. הסט אפ נראה ככה

ניתן לראות משמאל את החצובה עליה יושב חיישן הטיפות. במרכז ערימת ספרים על מנת להרים את היהלום ( הייתי חייב לעלות כי הייתי מוגבל בגובה בגלל אחת החצובות) מאחורה הפלאש שיצר את הרקע הלבן ומעל המצלמה הפלאש מילוי

על מנת ליצור את הכתר יש צורך לשים מעט נוזל ועליו להוריד טיפה. מה שגרם לזה שבין כל תמונה לתמונה הייתי צריך לנקות את היהלום ולסדר הכל, בחלק מהתמונות רואים את הטיפה שנזלה לתחתית היהלום, כמו בתמונה הזאת, מצד שני היהלום נצבע בצבע הנוזל וזה מביא תחושת עומק לתמונה

בתמונה הבאה ניתן לראות את האי סדר שהתחולל מסביב ליהלום בזמן הצילומים, זה מכל ההשפרצות והחלפות הצבע.

עריכה נוספת ונורא יפה לתמונות עשתה נטלי הולדינג. צלמת ותותחית פוטושופ. אני אוהב לעבוד עם נטלי, יש לנו קו מחשבה דומה ואין צורך בהרבה הסברים, היא רואה תמונה שלי ומבקשת אותה, אני שולח והיא מוציאה ממנה משהו מופלא. היא שיחקה בתמונה קצת והדבר הכי חשוב שהיא עשתה זה לסובב אותה על הצד, מה שנתן תחושה שהיידים יורות איכשהו את הטיפה מהיהלום

וזה הכל למאחורי הקלעים הזה, די תמציתי.

היום סטודנטית מויצו באה לצלם אצלי סרטון קצר, כחלק ממשימה בלימודים. זה יהיה סרטון בן דקה. הולך להיות מעניין, מבטיח לעדכן כשיהיה מוכן.

סוף שבוע טוב לכולם

פורסם ב-20 בינואר 2012,ב-מאחורי הקלעים, מדריכים, עריכות, צילומהיר. סמן בסימניה את קישור ישיר. 6 תגובות.

  1. מעולה, עכשיו איך אתה עוקה את הצבע שיהיה נוזלי, איזה צבע אתה משתמש?

  2. יפה! למרות שיותר אהבתי שזה באמצע התמונה כמו בשנייה. עם איזה עדשה צולם?

כתיבת תגובה

