My Mind

יש תמונה, שהעלתי לפייסבוק לא מזמן והמון אנשים אהבו ושאלו עליה, אז הנה הפוסט שמסביר הכל על התמונה של מה שמתחולל לי בראש
נתחיל מהלגיד תודה ענקית לנטלי הולדינג התותחית, בלעדיה כל זה לא היה אפשרי. הכל התחיל משיחה רגילה שלנו שבא נטלי אמרה משהו כמו "אני לא מבינה מאיפה באים לך כל הרעיונות האלו" ואז בא לי רעיון! לנסות להמחיש את מה שהולך לי בראש, נטלי כמובן הציעה לעזור בעריכה. וכך זה נדחה כל פעם מכיוון שלא מצאתי זמן לצלם, עד שיום אחד החלטתי שהגיע הזמן!
הרבה אנשים אומרים שאני משוגע, ורציתי לבטא את זה בצילום ולכן חשבתי איך ניתן ללכוד "אי שפיות" בצילום. הצילום נעשה על חצובה, רקע שחור נתלה והתאורה הייתה פלאש יחיד בסופט בוקס. על מנת ליצור את אותו אפקט "אי שפיות" הפעלתי את הפלאש במצב פליקר, במצב זה הוא יורה מספר פעמים בעוצמה נמוכה יחסית. את המצלמה כיונתי על זמן חשיפה ארוך יחסית (בערך שניה וחצי) על מנת לאפשר לפלאש "לתפוס" אותי מספר פעמים באותו צילום. אחי הקטן עזר לי לצלם ובזמן שהוא לחץ אני התחלתי להפתרע כאחוז טירוף. מה שיצר תמונות כמו אלו
בנוסף צילמתי מספר תמונות עם פלאש יחיד על מנת לתפוס אותי טוב, לאחר מכן התמונה היחידה חוברה לתמונות התזוזה וזה יצר את התחושה של הטירוף. כל הקבצים נשלחו לאנגליה לנטלי והיא החלה בעריכה, מפה אני מעביר את המקלדת עליה שהיא תסביר מה היא עשתה.
אוקיי אז רק כמה מילים מהצד שלי לגביי הצילום:
את גיא אני מכירה כבר בערך שנתיים, מינוס פלוס (מי סופר) ומהרגע הראשון שדיברנו באופן אישי שלא דרך אתרי צילום כבר ידעתי שהוא בחור כלבבי, מטורף אבל גאון.
לפני כמה חודשים כששוב אמרתי לו את זה, גיא אמר "יאללה בואי נעשה מזה עבודה יחד" עוד לא ידענו מה נעשה וגם לא היינו פנויים לעיניין אבל מזל שגיא "סידר" לעצמו את הראש לפני יומיים וסוף סוף החליט לצלם לי את עצמו ולשלוח.
והינה אני, צילום מעולה של גיא לפני ואני איכשהו צריכה להוציא אותו מטורף.
אז נכנסתי לגלריה שלו והתחלתי למשוך תמונות עם דגש על רקע שחור שישתלבו לי טוב על הרקע במצב סקרין של הצילום .
את שכבת הצילום העלתי על שכבה ריקה גדולה יותר וצבעתי בשחור.מעולה, עכשיו יש לי כמות של מרחב לעבוד עליו.
 לאט לאט זרקתי את כל הצילומים אחד על השני והתחלתי להרכיב את האובייקטים כמעט כמו פאזל מעל לראש לו כצורה שתראה כמו כל הרעיונות קופצים ממנו.
יש שם קצת טיפה ואת פרדי החילזון, את המזרק חשמל ואת הוודקה שלו, אפילו יש איש רץ על כביש בשקיפות מאוד נמוכה שהיה חשוב לי לשלב כי גיא מאוד אוהב את זמן הריצה שלו. וזה גיא, כל יום יש לו רעיון חדש, מלא חשמל, מלא עשן, ניצוצות וזרימות.
כשהקומפוזיציה ישבה מינוס פלוס, עברתי לשלב של לנסר לו את הראש, יאיי איזה כיף, כאן השתמשתי במדריך די פשוט וקל מהיוטיוב שבעיקרון מסירים חלק מהראש, שמים בצד, ואת החלקים החסרים ממלאים בצילום של חתיכת סטייק שהורדתי מגוגל.
ניקיתי פה וסידרתי שם, הוספתי טיפת דם ואת כל הצילום "סגרתי" בשיכבה נוספת של קונרסט על הצללים,
עוד קצת שימוש בכלים כמו דודג' ובורן, והורדתי מעט מהצבעוניות.
חשוב לשים לב לפרטים בעבודות כאלו לכן גם מעט ציירתי על העיניים שלו לחיזוק הטירוף והדגשתי את מה שמצאתי לנכון בעזרת תאורה.
מקווה שנהנתם ואשמח לשמוע תגובות.
שוב תודה ענקית לנטלי על התמונה. מקווה שאהבתם, המשך שבוע טוב
פורסם ב-1 בפברואר 2012,ב-מאחורי הקלעים, עריכות. סמן בסימניה את קישור ישיר. 3 תגובות.

  1. אין לי מילים גיא.. פשוט מדהים!

    http://fb.me/shaibn7

  2. גיא ונטלי – אין לי מילים, התמונה הזו מדהימה
    רעיון וביצוע מעולה של שניכם
    כל הכבוד !!!

כתיבת תגובה

