טיפים קטנים

הפעם אני אציג לכם הצלמים טיפ, או בעצם כמה, דברים קטנים שיותר קשורים למסביב של הצילום מאשר לצילום עצמו.

לפני כמה שבועות אני נכנס לפייסבוק ורואה מישהי שאני מכיר מעלה את התמונה הזאת….

 

דבר ראשון שעלה לי לראש זה רצון עז לצלם אותה! פניתי עליה בהצעה, תגובתה הראשונה הייתה שבכיף אבל היא לא רוצה להתפשט ולהסתובב פה בלי חלק עליון, ופה נכנס הטיפ שלי, הדבר הכי חשוב אולי בצילומים הוא לא התאורה ולא הלוקיישן, אלא לגרום למצולמת להרגיש בנוח ובחופשיות. ולכן הסברתי לה שאין לי צורך או רצון שהיא תסתובב עירומה. אני רוצה לצלם את הגב שלה, ואת החלק הקדמי אפשר לכסות במשהו (בסוף זאת הייתה חולצה שחורה שלי) ולהדביק רק מקדימה, וכך זה נעשה, ביום הצילומים היא באה לקחה חולצה מהארון שלי והדביקה לחלק הקדמי של גופה. ככה היא יכלה להסתובב פה חופשי בלי חשש להיחשף, בתמונה הבאה ניתן לראות את הסלוטייפ שהיא הדביקה בולט מהצדדים.

 

 

רצוי לתת לה להדביק איך שהיא מרגישה נוח, מומלץ שלא יבלוט לצדדים יותר מדי, ואת זה ניתן להסביר לה כל שתדביק שגם יהיה לה נוח וגם יסתדר עם הצילום, עם ההדבה עדיין בולטת ניתן לעבוד על זה בפוטושופ בשלב מאוחר יותר.

 

הקעקוע הזה נראה לי נורא יפני, חשבתי איך להמחיש זאת בתמונות, הפתרון היה לצלם אותה עם חרב, גם כי זה יפני,וגם כי זה סקסי, למזלי יש לי חבר שבבית אצלו יש את הקיר הזה

 

והדילמה עכשיו הייתה האם לקחת את החרב הישרה או את המעוקלת, בחרתי בישרה כי המעוקלת היא יותר סמוראי לעמות הישרה שהיא יותר נינג'ה.

אגב מיותר לציין שאני חולה על הקיר הזה…

 

בקיצור, הנה אחת התמונות שצולמה באותו יום

 

 

והנה עוד אחת

 

 

בשני המקרים מיקמתי את התאורה מכיוון הקעקוע, על מנת שהוא יראה יותר טוב, התאורה חלשה יחסית וזאת על מנת להבליט את הגב ואת הקימורים שלה, זאת אחת התמונות האהובות עלי בסט…

 

 

עוד דבר, אל תתביישו ללחוץ ולצלם! אין לנו הגבלה של מקום כמעט, ורצוי לצלם יותר מאשר לפספס משהו, למשל התמונה הזאת צולמה כשהיא התמתחה, ולא כשניסינו לצלם

 

 

זה הכל להפעם, מקווה שלמדתם משהו, אגב פתחתי דף בפייסבוק, זה הלינק

 

פורסם ב-3 במרץ 2012,ב-עריכות. סמן בסימניה את קישור ישיר. תגובה אחת.

כתיבת תגובה

