play me a song

קודם כל אני אפתח ואגיד שאני מצטער שהזנחתי את הבלוג לאחרונה וכבר חודש לא העלתי פוסטים חדשים, זה נובע מדברים בחיי האישיים שגונבים את מירב תשומת ליבי, מקווה שזה ישנה בקרוב.ועכשיו לענייננו…

אני אוהב מוסיקה, ואני אוהב את הגוף הנשי, אז חשבתי לעצמי… למה שאני לא אשלב בין שתי האהבות?

הרעיון כבר עלה לי מזמן, כשרק התחלתי לצלם, וצילמתי תמונה שבה רואים אותי מנגן על מישהי כמו שמנגנים על צ'לו ( את התמונה אני לא יכול להראות מכיוון שהבחורה לא מרשה לי ) מאז עברו הרבה שירים במערכת ואני שיפרתי את יכולות הצילום שלי. ולאחרונה יצא לי לצלם מספר דוגמניות לצד כלי נגינה קלאסיים.

נתחיל דווקא מהחלק שלא דורש הרבה הסבר, גוף האישה. אין מישהו שיכול להישאר עדיש למראה גוף נשי יפה, אפילו נשים נהנות מזה ( אלו שלא מקנאות כן )

למשל התמונה הבאה ( שהורדה מפייסבוק בגלל מלשנים מ@#$@ )

שגררה הרבה תגובות חיוביות, והחלק המעניין שבעיקר מנשים.

עכשיו החלק השני במשוואה, מוסיקה. אני לא מתכוון לכל מוסיקה, אלא יותר לכיוון המוסיקה הקלאסית. הרבה אנשים לא אוהבים אותה, טוענים שהכל נשמע להם אותו דבר, אבל ביננו? לא מכיר מישהו שיכול להישאר עדיף כשהוא שומע את החמישית של בטהובן  או הרקוויום של מוצארט או אפילו דברים פחות מוכרים כמו 1812 של צא'ייקובסקי ( הסוף של הקטע הזה פשוט אורגזמי ).

אז אם יש לנו 2 נושאים שקשה להישאר לגביהם, למה ששילוב שלהם יחד לא יצור משהו יפה?

ליד הפסנתר צילמתי את הבחורה עם קעקוע הפרחים ( שאותה פגשתם כמה פוסטים אחורה ) וניצלתי את הקעקוע שלה שוב

והנה עוד תמונה שבה רואים את הקעקוע יותר טובבגלל ההשתקפויות

ותמונה של האצבעות הנשיות שלה מנגנות, לתחושה של ליטוף עדין , אגב הכיתוב הכי מתאים לתמונה הוא "כי כל אחת יכולה ללטף את הגוף אבל לא כל אחת יכולה ללטף את הנשמה"

זה הזמן להגיד שמספר תמונות בפוסט זה צולמו ביחד עם הצלם שחף ברומר, צלם מוכשר וחבר טוב, ובתמונה הבאה שצולמה במאחורי הקלעים, ניתן לראות אותו ואחת המודליות בזמן שהם בוחנים תמונות שהדפסנו לצרכי המחשת רעיונות

כלי הנגינה הבא הכניס אותי לסוג כלי הנגינה שהכי מתאים לנשים, כלי המיתר. מכיוון שלאישה יש גוף בדיוק כמו של כלי מיתר, בין אם זה כינור או גיטרה או צ'לו או קונטרה בס. הקימורים זהים בכולם.

הכלי הוא הכינור. הכלי של פאגניני

בכוונה הפוקוס הוא על קצה הכינור למרות שרובכם לא מסתכלים לשם …

*** הייתה פה תמונה ממש יפה אבל היא ירדה כי חבר של הבחורה נורא קנאי ולמרות שהתמונה ללא פנים או סימנים מזהים הוא גרם לה לבקש להוריד

אחת התמונות האהובות עלי לאחרונה …

*** הייתה פה תמונה ממש ממש ממש יפה אבל היא ירדה כי חבר של הבחורה נורא קנאי ולמרות שהתמונה ללא פנים או סימנים מזהים הוא גרם לה לבקש להוריד

מוות תווי

*** הייתה פה תמונה ממש יפה אבל היא ירדה כי חבר של הבחורה נורא קנאי ולמרות שהתמונה ללא פנים או סימנים מזהים הוא גרם לה לבקש להוריד

ולסיום של הכינור, תמונה שאני אישית ממש אוהב, אולי כי אני מרגיש חכם לגבי התאורה, שכללה פלאש מתחת למודל

*** הייתה פה תמונה ממש יפה אבל היא ירדה כי חבר של הבחורה נורא קנאי ולמרות שהתמונה ללא פנים או סימנים מזהים הוא גרם לה לבקש להוריד

ולסיום הסדרה הקונטרה בס! אני בכלל חשבתי שזה צ'לו עד שתיקנו אותי

ועכשיו שני תמונות שאני ממש מתלבט מי יותר טובה

זאת … שיש בה סימטריה

או זאת שהיא יותר עדינה כי פלאש אחד לא עבד במקרה

ולסיום הפוסט, תמונה שבה אני מנגן בבחורה כמו שמנגנים בצ'לו… שיחזור של הרעיון שגרם לי להחיל את הסדרה בכלל

מקווה שנהנתם

פורסם ב-18 באפריל 2012,ב-עריכות. סמן בסימניה את קישור ישיר. 5 תגובות.

  1. שאפו ענק… אתה יצירתי מאוד…. אני באופן אישי אהבתי את הסדרה… תמשיך להיות יצירתי… זה מעורר השראה.. 🙂

  2. בוקר טוב
    ספר קצת איך נעשתה התמונה שאתה מנגן על הבחורה
    תודה
    יאיר

    • התמונה נעשה על ידי כך שצילמנו אותי מנגן על צ'לו, ולאחר מכן החליפה אותו הבחורה, וצילמנו שוב, החבירו נעשה בעזרת פוטושופ

  3. הי גאי,
    הייתי במפגש של קבוצת הצילום השבוע היה נהדר
    מתי נפתח קורס צילום טיפות
    תודה
    יאיר
    yl2754@gmail.com

  1. פינגבק: The saint is a sinner too « גיא וינר – בלוג צילום

כתיבת תגובה

