פוסט אפוקליפטיקה

יצא לכם פעם לדמיין איך יראה העולם אחרי מלחמת העולם השלישית? או בקיצור איך יראה העולם אחרי שהוא יגמר? בטח ישארו מעט אנשים, והמעט שישאר יצטרך להיאבק על כל פיסת מזון שהם ימצאו… וכולנו מכירים את התסריט מרוב סרטים על סוף העולם וקצת אחריו.

הרעיון לעשות הפקה בנושא התבשל לי בראש כבר די הרבה זמן… למזלי יש לי חבר, שאת אחד הקירות בביתו מקשט הדבר הזה :

אז אביזרים לצילומים היה לי מאיפה לקחת, מה שגרם לרגע נורא מוזר כשהשכנה שלי ראתה אותי עובר מהחניה הבייתה חמוש כמו מינימום רבמו.

לאחר מכן גייסתי כמה בנות יפות…

אלכס ואוילוב 

עדי פליקס 

ואנה קובלב

זה הזמן להודות, לליאת כהנא המאפרת, שבאה ואיפרה את הבנות, והביאה את הילדים שלה לצילומים

אין לי ממש תמונה של ליאת אבל ניתן לראות אותה בתמונה הבאה שצולה בסוף היום.

זה הזמן להגיד שהיו גם עוד צלמים בהפקה והם היו שחף ברומר, איאן רובן, תמיר נווה, וניסן סבה.

הרבה שואלים אותי לגבי המקום שבו התמונות צולמו, את המקום גיליתי ממש בטעות בחיפושים ברשת. את המיקום המדוייק תוכלו למצוא אם תלחצו כאן. המקום היה כפר ערבי שפונה במלחמת העצמאות, הוא נקרא אל באסה אם אתם ממש רוצים לחפש עליו מידע.

במקום יש מספר מבנים נטושים שהמרכזי בינהם הוא כניסה נטושה, ניתן לראות חלק גדול ממנה מאחורי ניסן בתמונה הבאה

לצערי לא ממש יכלתי לצלם תמונות רחבות מכיוון שהיו אנשים בכל פינה, אבל יש לי הרגשה שאני עוד אחזור לשם, רק אני וצוות ממש מצומצם…

מה שכן, הצלחתי לארגן כמה צילומים עם תאורה מעניינת שהתאפשרה בגלל שרוב החלונות היו חסומים ונכנסו רק חריצי אור, הראשון צולם ללא פלאש בכלל אלא רק עם התאורה הטבעית ואני קורא לו "הצלפת"

התמונה השניה צולמה עם פלאש שעליו מולבש סנוט . והיא לאוו דווקא קשורה למוטיב סוף העולם (למרות שיש נשקים על השולחן שקשה לראות), אין לי עוד כותרת מתאימה לתמונה אז אתם מוזמנים להציע

מאז שהתחלתי לחשוב על מה לצלם בהפקה שכזאת היה לי תמונה בראש של מישהי עומדת בבגדים קרועים, מחזיקה נשק. מסתכלת קדימה… בגלל שהיינו בכנסייה והייתה שם תמונה של מריה זה ממש הסתדר לי ולכן ביקשתי מאחת בנות לקרוע את הג'ינס ולהראות את הפלח של התחת, אגב ממש מצחיק אותי שאנשים מגיבים לזה כאילו התמונה חושפנית כי אם  היא היתה לובשת בגד ים היו רואים בדיוק את אותו חלק. בכל מקרה זאת התוצאה הסופית. אני קורא לזה

so maria, we meet again

עוד תמונה שצולמה באותו מקום ואותו רעיון אבל אני מודה שיצאה פחות טוב, אולי בגלל הזווית (למרות שזה מבליט את התחת) ואולי כי לא רואים את מריה טוב.

עוד תמונה היא תמונה דומה עם החרב

זוכרים שציינתי את הילדים של המאפרת? הם השתלבו בצילומים, וזה נראה כאילו הבנות הן האחיות\אימהות שלהם והן מגנות עליהם

כמו שאולי שמתם לב את רוב התמונות העברתי עריכה לצבעי ספיה, כי הצבעים פשוט התאימו לי. למרות שיש חלק שנערכו לשחור לבן ( אחת כבר ראיתם ) והנה עוד אחת, שבה גם היו משחקי עומק שדה.

ליד הכניסה היה מבנה נטוש הממוקם ליד עץ גדול, ומהעץ השתלשל לו חבל… למזלנו עדי היא בחורה קרבית ויודעת מה לעשות עם חבל. מה שיצר את התמונות הבאות

( על הראשונה אמרו שהשיער שלה נראה כמו להבה. על השניה אמרו שהיא מזכירה את לארה קרופט )

בכלל הבחורה הזאת ממש לביאה

לפני שאני מסיים אני רוצה להגיד שכשיש לכם רעיון להפקה, תגבשו אותו לפני שאתם מתחילים, תחפשו חומרים דומים והשראות באינטרנט ובמגזינים, תחקרו קצת את הנושא, תמצאו לוקיישן מתאים ובנות מתאימות. כי כשתבואו מגובשים הכל יראה אחרת, אתם לא תתפזרו על עצמכם ותדעו בדיוק מה ואיך אתם מחפשים, זה הכל לבינתיים. מקווה שנהנתם

פורסם ב-22 במאי 2012,ב-עריכות. סמן בסימניה את קישור ישיר. 9 תגובות.

  1. סחטיין על ההפקה הראשונה! יצא פגז 🙂

  2. גיא, הפקה מצויינת
    יופי של תוצאה
    גדי אהד

  3. אתה תותח!!!
    טוב… לא רק אתה, אלא גם הבנות שלקחת איתך להפקה.
    אבל הפעם זה כבר לא המלשינונים של הפייסבוק בעקבותיך
    אלא יצחק קדמן בכבודו ובעצמו
    נ.ב – לגבי עדי (הקרבית) פעם באה תצמיד לה כלב לצילומים
    כי את זה תכלס אינך צריך לחפש רחוק מידי מהבית כמדומני

  4. פוסט מעולה ותמונות מעולות.
    תותח !

  1. פינגבק: The saint is a sinner too « גיא וינר – בלוג צילום

כתיבת תגובה

