גזענות הפוכה

לפני שאני מתחיל אני רוצה להתלהב קצת, שוב קטע שלי התפרסם במגהפיקסל, רציתי לכתוב על ההפקה הזאת בבלוג אבל אין צורך, פשוט כנסו ללינק 

ועכשיו לחוויה קצת מוזרה שהייתה לי.

אתמול נפגשתי עם מירי, המנהלת של פאב בשם סוגו בנהריה, ישנו וחשבנו איזה תמונות אפשר לצלם בפאב, היא אמרה לי שאני יכול לעשות מה שאני רוצה, אחרי שהיא שמעה את השאלות שלי לגבי גלאי העשן היא חזרה בה. בכל מקרה, עלה לנו רעיון, לעשות תמונה על בסיס התמונה המפורסמת של פינק פלויד


 הרעיון היה לצלם תמונה דומה רק שעל הבחורות יאפרו לוגואים של משקאות, חשבנו לצלם את זה על הבר עצמו או אולי על כסא עם משענת נמוכה על מנת לשמור על צניעות הבנות יותר, וגם החלק הקדמי לא יהיה חשוף כמו שהסברתי לכם בפוסט הזה גם הבנו שזה יהיה פחות יפה על גב לבן ולכן עלה הרעון לחפש כמה בחורות כהות עור על מנת לאפר אותן.

 

פרסמתי מודעה בקבוצות הצילום בפייסבוק שאני מחפש בחורות איתיופיות, אחת שפנתה עלי המליצה לי לחפש בקבוצה שנקרא איתיופיה הקטנה, אני חשבתי שזה אחלה רעיון, כי אם יש קבוצה שמיועדת לאיתיופים הרי זה המקום הטבעי לחפש…

והרי התגובות שקיבלתי

זה החלק מהתגובות, אני חייב לציין שדווקא הבנות יצאו להגנתי, והיו שם כמה שפויים, אבל לרוב זה היו תגובות נורא שליליות, טענו שאני אכנס לכלא אפילו חחחח

יודעים מה הכי מצחיק אותי בכל הסיפור?
שאם אני ישבר ואקח בנות לבנות, יביא מאפרות שיצאו אותן בשחור, אני בטוח שהם יגידו "למה לא לקחת בחורות איתיופיות? "
אני לא יודע אם זה יותר מצחיק או עצוב
בכל מקרה אני זזתי לצלם, המשך שבוע טוב לכולם

פורסם ב-23 ביוני 2012,ב-עריכות. סמן בסימניה את קישור ישיר. השארת תגובה.

להשאיר תגובה

