הקשר בין נשים לכלבות

תכירו, זאת אלבה, והיא הכלבה שלי, לאחרונה היא כיכבה בסט צילומים במוטיב "כיפה אדומה" באופן נורא צפוי היא נבחרה לגלם את הזאב ולא את כיפה אדומה

לפי דעתי היא עשתה אחלה עבודה, למרות שהיא לא ממש נראתה כמו הזאב המאיים והרע

גם מריה עשתה אחלה עבודה בתפקיד כיפה אדומה

והשילוב שלהם ביחד בכלל היה קטלני

"איפה היא? אני יודעת שהיא פה ביער אישפהו"

ואתם בטח שואלים מה הקשר של הכותרת לפוסט הזה?

לאחרונה שמתי לב שלאלבה יש לא מעט תמונותעם בחורות, חלקן לא לובשות הרבה ( למשל רק כובע ) ואני מתחיל לחשוב שלאבה יש כישרון סודי

מריה ואלבה, לפי הצילומים של כיפה אדומה

אלבה וידידה שלי, בזמן שאני מנסה לעזור לה וללמד אותה לפסיכומטרי היא יותר עסוקה בלשחק עם אלבה

אלבה חוטפת ביס באוזן!!

"למה אתה מצלם אתה לא רואה שאנחנו ישנות?"


והגיע החלק של הנשיקות

ועכשיו עוד נשיקות רק הפעם בעירום (אמרתי לכם רק כובע)

בקיצור, נשים אוהבות כלבות, ומרגישות ממש בנוח לידן, ולי יש מזל שיש לי מצלמה בשלוף רוב הפעמים…

חג סוכות שמח

פורסם ב-1 באוקטובר 2012,ב-עריכות. סמן בסימניה את קישור ישיר. תגובה אחת.

כתיבת תגובה

