מאיפה באים הרעיונות

 

 

 

 

הרבה אנשים שואלים אותי מאיפה באים לי הרעיונות לתמונות שלי, אז הנה סיפור על רעיון אחד שעלה לי…
קודם כל אני מצטער שאני לא מעדכן ( לא שאני מרגיש שיש פה קהל קוראים קבוע שדורש עדכון אבל בכל זאת ) אבל זה כי אני לומד, או יותר נכון מנסה ללמוד ( אבל זה סיפור אחר )
הרעיון עלה די בתחילת הלימודים, כשלמישהי בקלמר היה מחק בצורת משולש, לקחתי אותו וסביבו מיקמתי עטים צבעוניים. מה שיצר את הצורה המפורסמת מהאלבום של פלויד הורוד…

 

SAMSUNG

 
התמונה הזאת צולמה בפלאפון, מה שהביא לי כאמור את הרעיון היה אותו מחק פשוט בצורת משולש שממנו נזכרתי במשלוש ההוא של פלויד הורוד ( אם אתם לא מכירים תחפשו בגוגל, או תתאבדו כי פשוט בושה לא להכיר )

לאחר מכן גם קניתי מחק כזה, ובעזרת כמה עפרונות צבעוניים שיחזרתי את התמונה ההיא, הפעם השקעתי בקצת תאורה ( פלאש אחד מלמעלה אם אני לא זוכר נכון )

DSC_0059

 

לאחר הצילום לא היה הרבה "פוטושופ", הוספתי את הכיתוב שהוא ציטוט מהשיר (שוב, תחפשו בגוגל) וגרמתי לו להיות לא בפוקוס כמו שאר התמונה, וגם הוספתי את החלק השחור על המחק עצמו.
זה הכל, רק רציתי להראות איך ממחק בצורת משולש הצלחתי ליצור תמונה שאישית היא אחת האהובות עלי…

פורסם ב-15 בינואר 2013,ב-עריכות. סמן בסימניה את קישור ישיר. 2 תגובות.

  1. מקסים ותודה על השיתוף.. אה כן, יש מי שעוקבים 🙂

  2. וואוו כל הכבוד זו קומפוזיציה מעניינת מאוד 🙂

להשאיר תגובה

