אל תנסו את זה בבית, לא באמת! זה אשכרה מסוכן

לפני כמה ימים חבר טוב, הביא לי מיקרוגל שהיה לו והוא עמד לזרוק, המיקרו פעיל.
זה טוב, כי כבר די מזמן רציתי לתהעלל במיקרוגל קצת… אז קבלו תמונה שלי מתעלל בו!

DSC_6954

מה שעשיתי היה להוריד את הרשת בדלת הקדמית, מה שמאפשר לי לצלם, זה גם מאפשר לקרינה לברוח, כבר אמרתי לא לנסות את זה בבית?

אתם בטח שואלים את עצכם למה שאני יעשה את זה? אז התשובה היא שיש דברים שנראים מאוד טוב כשמכניסים אותם למיקרו, למשל דיסקים

DSC_6875

הרעיון היה לצלם את זה בזמן שזה נהרס ולא אחרי. אז בסופו של דבר הצלחתי לצלם את זה…
ושוב, אל תנסו את זה בבית, המון קרינה, מסוכן.



DSC_7144 DSC_7080

ועכשיו, אחרי שיש לי ערימה של דיסקים שבורים וסדוקים, חשבתי לעצמי. למה לא לנצל את זה…
דבר ראשון שעשיתי היה לצלם את זה במאקרו
*הצילום מורכב מההערמת פוקוס של 5 תמונות

DSC_6973
הדבר הבא שעשיתי היה לצלם את הדיסקים עם טיפות בהשראות תמונות של קורי וויט.

אז יצרתי טיפות מתנגשות דרך החור של הדיסק

DSC_7229-crop

ועוד אחת

 

DSC_7408

 

ועוד אחת של "איש עם כובע" שמציץ לראות את הדיסק מסביב

 

DSC_7437

ואחרונה של "בלופ" אחד גדול

DSC_7498

זה הכל לבינתיים, ושוב אל תנסו את זה בבית.

פורסם ב-27 במרץ 2013,ב-עריכות. סמן בסימניה את קישור ישיר. 2 תגובות.

להשאיר תגובה

