האחיות שבלול

והיום אני רוצה לדבר על מאחורי הקלעים של תמונה נוספת בסדרת החלזונות שלי, לתמונה אני קורא "האחיות מלול\ האחיות שבלול"

DSC_5951

 

למי שלא מכיר את הסדרה, אז הנה מצגת שמכילה את רוב הסדרה (מוזמנים לעיין ולהזיז את החצים) או מוזמנים לאלבום הפייסבוק של הסדרה

 

מצגת זאת דורשת JavaScript.

 

אז איך זה צולם ואיך בכלל מצלמים תמונה עם חלזונות?

 

אז הכל התחיל די במקרה, כשאני ודלית היינו בחנות בשם WOW שמוכרת שטויות, דברים לשיער וסיכות וכל מיני כאלו…
שם ראיתי וקניתי את זה:

 

20140314_132518

 

ראיתי את זה ומיד חשבתי על סדרת החלזונות שלי, לאחר מכן הפרדתי את הפפיונים והכובעים מהסיכות והקליפסים, חייב לציין שההפרדה נעשה בתוך חנות בגדים בזמן שחיכיתי שדלית מדדה בגדים…

 

20140314_134110

חלזונות זה לא בעיה למצוא, לא בכרמיאל לפחות… ואחרי הגשם לא חסר.
לקחתי כמה שיהיה לצילומים, תליתי מפה חד פעמית כל הקיר מאחורה ולקחתי קרש כדי שיהיה להם על מה לעמוד, העמדתי 2 פלאשים ועוד מנורת שולחן להאיר את הרקע קצת.
זאת תמונת מאחורי הקלעים של הסט אפ:

 

20140320_175725

 

בתמונה ניתן לראות שהעמדתי 2 מרקרים, זה על מנת שישמשו כ"גבולות גזרה" ואני אדע מתי החלזונות בורחים לי מהפריים. כמו כן ניתן לראות את הבקבוק מים הקטן מצד שמאל למרקר הורוד, זה בקבוק המכיל מים עם סוכר, טריק כדי לגרום לחלזונות לצאת החוצה…

 

 

20140320_175657

 

 

לאחר מכן שמתי את כל התחפושות החלזונות וחשבתי איך להלביש אותם…

 

20140320_175818

 

 

את הפפיונים "הדבקתי" בעזרת קצת פלסטלינה כחולה שהייתה לי. ואפשר לראות אותה בתמונות. עשיתי כמה גרסאות לצבעי הפפיונים עד שזה הסתדר לי טוב

 

DSC_5947

 

 

לאחר שבחרתי היה עניין של לגרום להם לצאת ולככת לאן שרציתי, הרבה פריימים נהרסו כי היה ברדק, אתם בטח חושבים שזה לא כזה מורכב לאלף 2 חלזונות אבל זה לא פשוט, והם די מהירים ביחס לגודל הפריים הלא גדול במיוחד, אבל יצאו כמה "פורטרטים" נחמדים

 

DSC_5940

 

 

לבסוף, הורדתי תמונה של האחיות מלול מהסדרה היפה והחנון על מנת לנסות לשחזר את התוכנית ובייחוד את חדר הראיונות של התוכנית בתמונות

 

30965-4

 

 

הורדתי תמונה של בועות ותמונה של שפתיים, ובעזרת פוטושופ חיברתי הכל ביחד. כדי לנסות לשחזר את זה ככל הניתן (מודה שהיה ניתן יותר פשוט היה לילה והייתי עייף)

והנה התוצאות

DSC_5978.1

זה הכל להיום, לא רוצה להגיד יותר מדי אבל אני אגיד, יותר נכון אכתוב  שיהיה המשך לסדרת החלזונות…
החלזונות שבתמונות שוחררו לאחר הצילומים.

פורסם ב-2 באפריל 2014,ב-עריכות. סמן בסימניה את קישור ישיר. השארת תגובה.

להשאיר תגובה

