עבר ועתיד

אז הפעם אין ממש סיפור על תמונה ספציפית או פרוייקט בדרך, אלא סיכום קצר של מה שהיה לי לאחרונה, ומה שיהיה בעתיד הקרוב.

אז למי שלא יודע, לפני כמה שבועות התארחו בארץ מספר צלמים בינלאומיים, לי התמזל המזל ויצא לי לארגן יום צילום שלם עם בנג'מין וון וונג ורבקה ליכטשפילד.
יום הצילומים היה במסגרת קטע לאתר diyphotography (לא רוצה להרוס אבל ממש יש למה לצפות!!)

DSC_7685

זה היה יום עמוס שעלה לי בריאות, כי ארגנתי הפקה שכללה המון דברים כמו קמח ונוצות ונחשים (תודה רבה לאילן )

DSC_7466

 

 

ותודה רבה לאודי מ DIYPhotography

 

DSC_7470

 

 

כמובן שיצא לי להכיר עוד אנשים נהדרים שבאו איתם כמו סיימון האוסטרלי! (סוף סוף מישהו אמר לי מייט כששתיתי איתו בירה!! )

DSC_7692

 

גם ניצלתי את ההזדמנות כדי לצלם את מישל (דוגמית של רוברטו ) לסדרת המסגרות שלי

 

DSC_7590-Edit

 

ואפילו וונג עצמו דיגמן לסדרת המסגרות שלי

IMG_4380

 

כמו כן הייתי עסוק בלהכין מצגת כי בקרוב אני מעביר הרצאה של 45 דקות ( שכנראה תהיה יותר ארוכה קצת ) בכנס הישראלי לסביבה וטבע.

52538_879660525393255_86320267741900080_o

 

 

הולכת להיות אחלה הרצאה. ממש אחלה, עם המון סרטונים חדשים ( שאחרי זה יכנסו לבלוג הזה כמובן )
והמון חומר חדש, אני קצת מתרגש, וכנראה יעלה לבמה אחרי כמה כוסיות וויסקי (כדי לעמוד מול 300 איש )

עוד פרוייקטים של צילום בפתח, כמה רעיונות עם ציורי גוף, עם אש ועגלה, ומשהו עם מראות שאני חייב להתחיל כבר לבנות
אז יש למה לצפות, ואני די בטוח שיש עוד כרטיסים להראצה… אז אם בא לכם לתפוס הרצאה טובה…

פורסם ב-5 ביוני 2014,ב-עריכות. סמן בסימניה את קישור ישיר. תגובה אחת.

  1. תותח. הלוואי והייתי יכול לבוא. מזמן לא התראינו. הייתי בכייף בא לפרגן לך. בהצלחה בהרצאה הקרובה וכמובן בהמשך הדרך

להשאיר תגובה

