הדלפה ראשונה מפרוייקט המטריקס

אז ככה: לכל מי שעדיין לא יודע מה זה פרוייקט המטריקס, הפרוייקט היה רעיון שלי שהתחיל בפוסט הזה .  שפורסם בראשון לאוקטובר. חודש וחצי לאחר מכן צולם הסשן הראשון במועדון הצילום של גליץ . ובאותו סופשבוע היה סשן גדול יותר בקונגרס הצילום באילת. עכשיו הגיע השלב הקשה וזה שלב העריכה, זה כולל חיבור כל התמונות אחת על השניה ואיזון צבעים לכל שכבה על מנת שיתאימו. לא לשכוח שזה צולם על ידי מצלמות שונות. חלק מהתמונות יותר חדות וחלק פחות. המון עבודה. התקווה היא לסיים ולעשות סרטון אחד שכולל את הצילומים משני הימים. אני כרגע עובד על זה בכל רגע פנוי שיש לי. ביחד עם החברה המצויינים מחברת

חברה המאפשרת להעלות לאתר שלהם תמונות והם הופכים את לזה לנגן שבעזרת גרירת העכבר מסובב את התמונות. מצויין לצילומי מוצר. וניתן לראות דוגמאות בגלריה שלהם. הייתי אצלהם במשרד לא מזמן ואני חייב להגיד שהם עובדים על המון דברים מדליקים לאתר, ויש להם בר של רעיונות להמשך, ככה שכל צלמי המוצר בינכם אתם מוזמנים לבקר ולהתרשם. חוץ מזה הם אחלה חברה בלי קשר לאתר שלהם… וזה הכי חשוב!

בכל מקרה. בעודנו שוקדים על המוצר המוגמר החלטנו להדליף רצף אחד שכבר סיימנו. רצף שצולם במועדון הצילום של גליץ. (כי הם היו ראשונים ומגיע להם)

קצת על מה שהיה שם. היינו 24 אנשים, זאת אומרת 24 מצלמות.  הנה כמה תמונות של מאחורי הקלעים ( לא יודע מי צילם אז מצטער שאין קרדיט )

ולסיום מה שחיכיתם לו. החיבור הראשון של הפרוייקט, אני לא יכול להכניס לבלוג את הקטע כי הבלוג יושב על שרתי וורדפרס, אז תצטרכו להסתפק בלינק. תזכרו רק דבר אחד, זה צולם בו זמנית על ידי 24 מצלמות. שונות!! בו זמנית!!! כל מצלמה מדגם שונה, חלק מהתמונות שהגיעו עלי היו יותר חדות, חלק פחות. ורק בשביל הקטע הזה עבדתי מי יודע כמה שעות. תהנו…

הנשיקה. (לינק לקטע)

פורסם ב-7 בדצמבר 2011,ב-עריכות. סמן בסימניה את קישור ישיר. 2 תגובות.

  1. מעולה ומרתק!

  2. אדירררררר

כתיבת תגובה