דמויות

זהירות, מראש אני אומר (או יותר נכון כותב) שפוסט זה מכיל צילומי עירום, למי שיש בעיה עם זה או נמצא במקום העבודה\מקום ציבורי ראו הוזהרתם…

לאחרונה אני מוצא את עצמי מצלם צילומים של בובת עץ וחילזון, ואני נהנה מכל רגע. אלו שני דמויות שאני עובד איתם, אפילו יש להם שמות (פרדי ווודי).

הכל התחיל בחילזון אחר, ששמו היה חזי (כמה לא צפוי) מצאתי אותו בחוץ בחניה. והבנתי שצילומהיר בשילוב עם חלזון ייצור תמונות מגניבות, הרי הצילום הוא מהיר והחילזון הוא איטי, הפכים שמשלימים אחד את השני. אחת התמונות הראשות הייתה החילזון וטיפה צבע…

 

 

ונמשך לחילזון על רמקול עם טיפות קופצות… (לחילזון שלום)

 

 

לאחר זה שחררתי את חזי לחופשי, שיחזל חופשי עם בני עמו…

 

הדמות השניה היא וודי, בובת עץ, בובות אלו משמשות ציירים על מנת לצייר את גוף האדם בפרופורציות נכונות, אותי הוא שימש כדמות בעיקר לצילומהיר

 

 

ואפילו צילמנו את וודי לסרטון עלי ועל צילומהיר (פרוייקט של סטודנטית לעיצוב, הסרטון בקרוב)

 

 

אפילו נראה לי שעברתי את הגבול עם וודי כי בשלב מסויים הוא פשוט לקח את הדברים ורצה ללכת…

 

 

 

את פרדי (החילזון העכשווי) מצאתי בטיול עם הכלב, ולאור התגובות החמות לסט הקודם עם חזי החלטתי לקחת אותו ולגדל אותו, הוא נמצא במקום סגור עם חורי אוורור, מים ומזון.

הוא נקרא פרדי כי כאשר צילמנו איתו פעם ראשונה זה היה על פסנתר, ואחרי החליט לקרוא לו על שם הסולן האגדי של להקת קווין פרדי מרקורי…

 

 

כמובן שתמונות בהסט על הפסנתר נשלחו לנטלי הולדינג לעריכה וכמובן שהתוצאות לא איכזבו

 

 

ועכשיו לקטע העירום שכתבתי עליו בהתחלה, מכרה שלי רצתה להצטלם, יותר נכון לנדב את חלק גופה העליון לצילומים. אל תשאלו אותי למה? היא פשוט רצתה תמונות ולא היה לה בעיה עם עירום, ולא ממש רצתה שיזהו אותה. אז החלטנו לצלם אותה ואת החזה שלה עם הדמויות שלי… למזלי היא לא נגעלה מפרדי ולפניכם התוצאות. פרדי מחפש דרך לראש הגבעה….

 

 

וודי גם רצה להצטרף לחגיגה אז עשינו גם לו תמונות…

 

 

ועוד תמונה שנטלי ערכה, כבר ציינתי שאני חולה עליה??

 

 

זה הכל לבינתיים, מתבשלים לי עוד כמה פוסטים בראש, מקווה להוציאם לפועל בקרוב

פורסם ב-25 בינואר 2012,ב-מאחורי הקלעים, שאר ירקות. סמן בסימניה את קישור ישיר. 2 תגובות.

  1. אמ..ממש אהבתי את החילזון על הרמקול איך חתכת את הרמקול כלכך נקי??

    • זה צולם עם חתיכת גומי לבנה מתוחה מסביב לרמקול ורקע לבן שנורה עליו פלאש על מנת להלבין אותו לגמרי. תיקונים קטנים נעשו בפוטושופ

כתיבת תגובה